Centrum Pomocy
Jeżeli w informacjach o wycieczce znajduje się zapis o darmowej rezygnacji do 24 godzin to:
- Możesz dokonać darmowej anulacji do 24 godzin przed terminem startu wycieczki wskazanym na zakupionym Voucherze.
- Możesz dokonać zmian na rezerwacji do 24 godzin przed terminem wycieczki. Możesz przykładowo zmniejszyć liczbę osób (otrzymasz zwrot kosztów za te osoby).
- Aby dokonać modyfikacji lub anulacji wyślij wiadomość zatytułowaną numerem rezerwacji z informacją o anulacji/zmianie liczby uczestników na adres pomoc@krakow-bilety.pl
- Zmiany dokonane poniżej 24 godzin od terminu wycieczki, nie zostaną uwzględnione.
- Anulacja wycieczki poniżej 24 godzin od terminu zwiedzania, nie podlega zwrotowi.
Jeśli w informacji o wycieczce wycieczki znajduje się zapis o elastycznych warunkach rezygnacji to:
- Możesz dokonać darmowej anulacji do 5 dni przed terminem wycieczki wskazanym na zakupionym Voucherze.
- Anulacja do 3 dni przed terminem wycieczki wskazanym na zakupionym Voucherze, będzie skutkować opłatą 50% wartości zamówienia.
- Możesz dokonać zmiany na rezerwacji do 5 dni przed terminem wycieczki.
- Możesz dokonać zmiany na rezerwacji pokrywając 50% wartości zamówienia do 3 dni przed terminem wycieczki.
- Aby dokonać modyfikacji lub anulacji wyślij wiadomość z informacją na adres pomoc@krakow-bilety.pl
- Zmiany dokonane poniżej 3 dni od terminu wycieczki, nie zostaną uwzględnione.
- Anulacja wycieczki poniżej 3 dni od terminu zwiedzania, nie podlega zwrotowi.
Jeśli twoja płatność została pomyślnie dokonana, sprawdź e-mail, podany w trakcie zakupu. Zamówienie powinieneś otrzymać zaraz po opłaceniu rezerwacji. Zalecamy również sprawdzenie skrzynki SPAM.
Na twój adres mailowy, po rezerwacji, zostaną wysłane Vouchery. Upoważniają one do udziału w wycieczce. Jeżeli wybrałeś wycieczkę, która zawiera w planie wejście do danego Muzeum/obiektu to bilety zawsze będzie miał dla Ciebie Przewodnik. Nie dostaniesz biletów wejściowych bezpośrednio na maila.
Jeśli nadal nie otrzymałeś vouchera, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: pomoc@krakow-bilety.pl
Po złożeniu i opłaceniu rezerwacji otrzymasz od nas dwa maile.
Pierwszy zatytułowany “Rezerwacja…”, w jego treści znajdziesz Numer potwierdzenia rezerwacji. To właśnie on jest numerem rezerwacji,
Po złożeniu zamówienia, na twój adres email przyjdzie mail zatytułowany “Rezerwacja…”. W treści maila znajdziesz informacje o miejscu spotkania.
Miejsce spotkania zawsze będzie znajdowało się w bezpośredniej odległości od miejsca które chcesz zwiedzać.
Jeżeli interesują Cię wycieczki piesze, to miejsce spotkania znajduje się w bezpośredniej odległości od pierwszego punktu w programie zwiedzania.
Informacje o godzinie rozpoczęcia wycieczki znajdziesz na swoim Voucherze oraz w pierwszym wysłanym przez nas mailu.
Uprzejmie informujemy, że godzina rozpoczęcia wycieczki może ulec lekkiej zmianie, ze względu na czynniki zewnętrzne. O zmianie zostaniesz poinformowany najpóźniej dzień przed wycieczką.
Na miejscu zbiórki należy pojawić się przynajmniej 10 minut przed czasem rozpoczęcia wycieczki.
Informacje o dacie rozpoczęcia wycieczki znajdziesz na swoim Voucherze oraz w pierwszym wysłanym przez nas mailu.
Uprzejmie informujemy, że godzina rozpoczęcia wycieczki może ulec lekkiej zmianie, ze względu na czynniki zewnętrzne. O zmianie zostaniesz poinformowany najpóźniej dzień przed wycieczką.
Faktura za zamówienie jest wysyłana automatycznie na maila, z którego złożyłeś zamówienie.
Zostanie wysłana w przeciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia.
Nasze Vouchery nie są imienne, w związku z tym na miejscu zbiórki oczekujemy tylko konkretnej ilości osób, nie ma znaczenia kim są uczestnicy wycieczki.
Prosimy jednak pamiętać, że osoby nieletnie na wycieczce muszą znajdować się wraz z dorosłym opiekunem.
Nasze Vouchery nie są imienne, jednak możemy zapytać o imię i nazwisko osoby rezerwującej bilet. Nie musi ona brać w niej udziału, warto jednak aby pozostali uczestnicy je znali.
Ważna dla nas jest ilość osób, zgodna z ilością zakupionych miejsc.
W przypadku spraw pilnych napisz do nas e-mail a nasi dyspozytorzy skontaktują się z tobą.